3 روش تولید محتوای تعاملی برای جذب لینک های ارزشمند در 2022

تولید محتوای تعاملی

استفاده از قطعات برای تولید محتوای تعاملی می تواند به شما کمک کند لینک های ارزشمندی کسب کنید. در اینجا 3 نوع محتوای تعاملی وجود دارد که می تواند الهام بخش کمپین های شما باشد.

اگر می‌خواهید از تلاش‌های لینک‌سازی خود مزیت رقابتی به‌دست آورید، در نهایت باید استراتژی‌ای ایجاد کنید که به شما نشان دهد لینک‌هایی را به دست می‌آورید که رقبای شما نمی‌توانند یا حداقل آن‌هایی را که برای تکرار آن تلاش می‌کنند، به دست آورید.

یعنی انجام کاری متفاوت.

شما از طریق پست مهمان، ایجاد لینک منبع یا تاکتیک‌های مشابه، مزیت رقابتی قوی کسب نخواهید کرد، و حتی استفاده از رویکردهای روابط عمومی با ارزش بالا مانند جابجایی اخبار غیرقابل پیش‌بینی است، زیرا منتظر فرصت مناسب هستید.

با این حال، یکی از تاکتیک‌هایی که به شما امکان می‌دهد لینک‌های عالی در مقیاس به دست آورید، بازاریابی محتوا / روابط عمومی دیجیتال است.

ایده ساده است:

چیزی عالی خلق کنید و مطمئن شوید که افراد مناسب در مورد آن می دانند.

وقتی می‌توانید از دارایی قابل پیوندی استفاده کنید که روزنامه‌نگاران، وبلاگ‌نویسان و مدیران وب‌سایت‌ها می‌خواهند به آن پیوند دهند (خواستن کلید اینجاست)، نتایجی که می‌توانید به دست آورید می‌تواند به رشد چشمگیری کمک کند.

گفته می‌شود، یک دارایی قابل پیوند می‌تواند به اشکال مختلف وجود داشته باشد – از تصاویری استاتیک (بله، اینفوگرافیک‌ها هنوز هم می‌توانند لینک‌های عالی کسب کنند) تا قطعات محتوای تعاملی.

در اینجا ما به طور عمیق تر بررسی خواهیم کرد که چگونه می توانید از دومی برای به دست آوردن پیوندهایی استفاده کنید که به رشد بزرگ کمک می کنند، و تعدادی قالب اثبات شده و نمونه هایی از قطعات موفق را به نمایش می گذارند.

ما به طور خاص به آنچه که هر یک از این قالب‌های تعاملی را قابل پیوند می‌کند و چگونه می‌توان آن‌ها را برای کسب لینک ارتقا داد، و همچنین تعدادی از نکات برای تولید محتوای تعاملی چنین دارایی‌هایی را بررسی خواهیم کرد.

 

1. ابزار و ماشین حساب

ابزارها و ماشین حساب ها، زمانی که به خوبی انجام شوند، شاید موثرترین راه برای به دست آوردن لینک های با کیفیت در هنگام تولید محتوای تعاملی در مقیاس باشند.

با این حال، در بسیاری از بخش ها، ایده های ساده تا حد مرگ انجام شده است و چیز جدیدی ارائه نمی دهد.

امروزه، شما به یک مفهوم واقعا منحصربفرد برای ابزارها و ماشین حساب ها برای موفقیت نیاز دارید.

هنگام ارائه ایده برای این قالب، حتماً از خود بپرسید که چه ارزشی برای کاربران (و دیگران به عنوان منبع قابل استناد) می‌افزاید و موارد مشابه را بررسی کنید، دوباره بررسی کنید، و سه بار بررسی کنید.

بیایید به یک مثال سریع نگاه کنیم.

اگر این ماشین حساب وام مسکن را از Money Saving Expert بگیریم، می بینیم که، طبق گفته Ahrefs، پیوندهایی از 337 دامنه منحصر به فرد به دست آمده است.

همچنین بخوانید :  سئو تصاویر - نکات مهم سئو سازی تصاویر در سال 2022

اصلاً بد نیست و مطمئناً یک عامل کمک کننده برای رتبه بندی ابزار در بین عبارات جستجوی سودآور است.

این یک محتوای عالی است و سزاوار پیوندهایی است که به دست آورده است و از آن به عنوان یک ابزار کاربردی و مفید یاد می کند.

اما چگونه می توان آن را بهبود بخشید؟

به احتمال زیاد، نمی تواند باشد.

به این ترتیب، بعید است که ابزاری که به تازگی راه اندازی شده و چیزی مشابه ارائه می دهد در کسب بک لینک موثر باشد.

با این حال، بیایید تمرکز خود را در اینجا از دست ندهیم.

ابزارها و ماشین حساب ها این پتانسیل را دارند که نتایج بزرگی را ایجاد کنند. فقط نیاز به راه اندازی ابزاری را به یاد داشته باشید که:

منحصر به فرد است.
ارزش می افزاید.
مردم را وادار به صحبت می کند
تا حد مرگ انجام نشده است
باید از خود بپرسید که چگونه آن را برای پیوند دادن به مشتریان احتمالی مطرح می کنید: چه چیزی ابزار شما را قابل پیوند می کند؟

با این حال، اجازه ندهید این شما را از استفاده از قالب منصرف کند. وقت بگذارید و از خود بپرسید که چه چیزی ممکن است برای مخاطبان مفید باشد تا بتوانند خودشان را در قالب ابزار یا ماشین حساب انجام دهند.

فریلنسرهای برتر برای هر تجارت

Fiverr Business به تیم شما این انعطاف‌پذیری را می‌دهد تا قابلیت‌های داخلی خود را گسترش دهد و هر پروژه را با ارتباط با مترجمان آزاد بررسی شده برای هر مجموعه مهارتی که نیاز دارید، اجرا کند.

الان شروع کن
تبلیغات
فقط چند نمونه از ابزارهای بسیار موفق از منظر پیوند (هم از نظر دارایی های مفید و هم از نظر ابزارهای کمی بیشتر در جنبه سرگرمی) عبارتند از:

ماشین حساب حقوق پیمانکار SJD Accountancy – پیوندهای کسب شده از 47 دامنه منحصر به فرد.
ماشین حساب درآمد اینستاگرام Inkifi – پیوندهای کسب شده از 218 دامنه منحصر به فرد.
Adobe Color – پیوندهای به دست آمده از 21088 دامنه منحصر به فرد.
این مثال‌ها نشان می‌دهند که راه‌های مختلفی برای راه‌اندازی ابزارها وجود دارد، از ساده و در عین حال سرگرم‌کننده گرفته تا دارایی‌های پیچیده که مکمل پیشنهاد محصول اصلی شما هستند.

روی ارزش افزودن و خلق چیز جدید تمرکز کنید.

شما واقعاً می توانید نتایج فوق العاده ای را با این قالب بدست آورید. و تولید محتوای تعاملی خوبی را تجربه می کنید

وقتی نوبت به ارائه می رسد، فراموش نکنید که قبل از شروع تولید محتوای تعاملی به مقالات و منابع محتوایی دسترسی پیدا کنید که قبلاً در مورد مشکلی که ابزار شما حل می کند صحبت می کند. آن را به عنوان یک دارایی ارزش افزوده برای خوانندگان خود مطرح کنید.

همچنین بخوانید :  سئو تصاویر - نکات مهم سئو سازی تصاویر در سال 2022

 

2. بازی ها و آزمون ها در تولید محتوای تعاملی

آیا می خواهید هنگام تولید محتوای تعاملی کمی سرگرم شوید؟

کلاه فکری خود را به کار بگیرید و ایده‌هایی را در مورد بازی‌های سرگرم‌کننده و آزمون‌هایی که می‌توانید راه‌اندازی کنید تا تعامل مخاطبانتان را افزایش دهید، در کنار کسب پیوندهایی از سایر نشریات که دارایی را به اشتراک می‌گذارند، مطرح کنید.

 

هم زمان راه اندازی و هم سرمایه گذاری مورد نیاز.

شاید برای B2C بیشتر از برندهای B2B مناسب باشند، بازی‌ها و آزمون‌ها عامل سرگرمی را برای بازاریابی محتوا به ارمغان می‌آورند و همچنین می‌توانند نتایج چشمگیری را در شبکه‌های اجتماعی، ثبت‌نام ایمیل و موارد دیگر ایجاد کنند، اما از کجا شروع می‌کنید؟

توصیه این است که درباره موضوعاتی که مخاطبان شما را می شناسند شروع به طوفان فکری کنید. معمولاً چه چیزی را با برند شما مرتبط می‌کنند؟

از آنجا، می توانید ایده ها و مفاهیمی را در مورد اینکه چگونه می توانید این افراد را به چالش بکشید و یک تعامل تعاملی جذاب راه اندازی کنید که توجه آنها را جلب می کند، توسعه دهید.

تنها محدودیت واقعا تخیل شما در اینجا است.

قبل از اینکه عمیقاً وارد تولید شوید، مطمئن شوید که مفهوم خود را با اعضای مخاطب هدف خود (که می توانند دوستان، همکارانی که در پروژه شرکت ندارند یا حتی روزنامه نگاران در شبکه شما باشند) بررسی کنید.

فقط چند نمونه از بازی‌ها و آزمون‌های هیجان‌انگیز که از منظر پیوند نتایج عالی در تولید محتوای تعاملی به دست آورده‌اند عبارتند از:

تست زمان واکنش JustPark – پیوندهای کسب شده از 679 دامنه منحصر به فرد.
چه کسی می تواند امتحان آلیاژ ماشین من را برطرف کند – پیوندهای به دست آمده از 112 دامنه منحصر به فرد.
امتحان لنزور «آیا می‌توانید آن را ببینید» – پیوندهای به دست آمده از 84 دامنه منحصر به فرد.
بر روی زاویه ای تمرکز کنید که برای افراد بالقوه در نظر می گیرید تا آنها را تشویق کنید تا در مورد آن صحبت کنند و به آن پیوند دهید.

در بسیاری از موارد، «Brand X بازی Y را راه‌اندازی می‌کند» عنوان یک ناشر نیست.

اما، تصور کنید که داده‌های کسانی را که بازی کرده‌اند یا در مسابقه شرکت کرده‌اند جمع‌آوری کرده‌اید؟ سرفصل هایی که در دسترس دارید ناگهان هیجان انگیزتر می شوند.

عنوان «تنها ۲ از ۵ می‌توانند به درستی این علائم جاده‌ای را که باید بشناسند» عنوانی بسیار متفاوت با «نمایش‌دهی خودرو امتحان علائم جاده را راه‌اندازی می‌کند» است.

قبل از ورود به تولید به زوایایی فکر کنید که می توانید فشار دهید و در نهایت ارزش بسیار بیشتری خواهید داشت زیرا شروع به دیدن زوایایی می کنید که به ایجاد هجوم کمک می کند.

همچنین بخوانید :  سئو تصاویر - نکات مهم سئو سازی تصاویر در سال 2022

 

3. نقشه های تعاملی در تولید محتوای تعاملی

چرا نقشه را تعاملی کنیم؟

به یک دلیل ساده:

نقشه‌های استاتیک یکی از سخت‌ترین فرمت‌های محتوا، به‌ویژه در دستگاه‌های تلفن همراه است.

نقشه ها یک راه عالی برای نمایش داده هایی هستند که بر اساس کشور تجزیه شده اند.

این یک قالب محتوای اثبات شده و موثر است که می تواند به شما در کسب لینک های عالی کمک کند.

با این حال، مگر اینکه بخواهید کاربران شما مجبور به بزرگنمایی و جابجایی نقشه با استفاده از انگشتان روی دستگاه های تلفن همراه شوند، این قالب به ندرت کاربر پسند است.

با این حال، نقشه را به یک دارایی تعاملی تبدیل کنید و ناگهان این قابلیت را خواهید داشت که به کاربران اجازه بزرگنمایی و جابجایی بسیار آسان‌تر را بدهید. و همچنین قادر به اضافه کردن اطلاعات بیشتر در مورد شناور (یا کلیک) کشورها.

چرا نقشه ها به عنوان یک قالب محتوایی که بر کسب لینک متمرکز شده است، به خوبی کار می کنند؟

دلیل ساده ای که همه ما دوست داریم خودمان را با دیگران در سراسر جهان مقایسه کنیم، همراه با این واقعیت است که معمولاً زاویه ای وجود دارد که شما می توانید در مورد اکثر کشورهای معرفی شده در نظر بگیرید.

در اینجا برخی از دارایی های تعاملی مبتنی بر نقشه هیجان انگیز و جذاب وجود دارد که عملکرد خوبی داشتند و می توانند شما را ترغیب کنند تا نقشه خود را راه اندازی کنید:

GoCompare چه قدرت هایی در جهان دارد؟ – لینک های به دست آمده از 256 دامنه منحصر به فرد.
موجودات افسانه ای Expedia – پیوندهای به دست آمده از 131 دامنه منحصر به فرد.
سوپرمارکت مسافرتی جایی که دنیا می خواهد در تعطیلات به آنجا برود – پیوندهای به دست آمده از 80 دامنه منحصر به فرد.
شاید تصادفی نباشد که نقشه های تعاملی در بین برندهای مسافرتی محبوب هستند.

با این حال، ثابت شده است که نقشه های تعاملی در تولید محتوای تعاملی در بسیاری از بخش ها کار می کنند. از خودرو گرفته تا امور مالی.

چالشی که باید به آن بپردازید این است که کجا می‌توانید منابع داده‌ای جالب را پیدا کنید، قابل مقایسه در یک کشور، قاره یا در سطح جهانی، که در آن روندها و مقایسه‌های جالبی می‌توان استخراج کرد.

این چالش را غلبه کنید و احتمالاً با یک کمپین فوق العاده روبرو خواهید شد که اهداف شما را برآورده می کند و لینک های فوق العاده ای به دست می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *