5 روش هوشمند برای ایجاد بک لینک به وب سایت شما

ایجاد بک لینک با کیفیت

ایجاد ” بک لینک ” به معنی سایت هایی که به سایت شما لینک می دهند، برای اکثر موتورهای جستجو، فاکتور برتر رتبه بندی هستند. بنابراین دریافت ترافیک ارگانیک بیشتر است.

از آنجا که این ترافیک مستقیماً با کیفیت بک لینک هایی که وب سایت شما دارد مرتبط است، هر چه وب سایت های معتبرتر به شما لینک دهند، رتبه و ترافیک بهتری دریافت خواهید کرد.

و مطمئناً می خواهید مراقب رتبه بندی گوگل خود باشید. هنگام خزیدن در وب، گوگل به طور خاص به دنبال بک لینک های وب سایت شما می گردد تا بفهمد صفحات شما چگونه و از چه راه هایی به یکدیگر متصل می شوند. مطمئناً صدها عامل رتبه بندی وجود دارد. اما بک لینک ها مهمترین معیار برای سئو هستند.

اکنون، نیازی به گفتن نیست، دریافت و ایجاد بک لینک های با کیفیت سخت است، اما نباید اینطور باشند.

در واقع راه‌های هوشمندانه‌ای برای ایجاد یا کسب بک لینک وجود دارد، تا وب‌سایت‌های معتبر را به کسب‌وکار آنلاین خود پیوند دهید. در اینجا پنج مورد وجود دارد:

 

1. روش ساخت لینک شکسته

من عاشق روش ساخت لینک شکسته هستم زیرا برای ایجاد بک لینک های یک طرفه کاملاً کار می کند. این تکنیک شامل تماس با مدیر وب سایت برای گزارش لینک های شکسته در وب سایت او است. در عین حال، شما وب سایت های دیگر را برای جایگزینی آن پیوند توصیه می کنید. و در اینجا، البته، شما به وب سایت خود اشاره می کنید. از آنجایی که شما با گزارش دادن لینک های خراب به مدیر وب سایت لطف می کنید، احتمال بازگشت بک لینک به وب سایت شما زیاد است.

بنابراین، برای استفاده از روش لینک شکسته، ابتدا وب‌سایت‌های مرتبطی را در جایگاه خود پیدا کنید که دارای صفحات منابع هستند. آنها را با استفاده از این عبارت های جستجو در گوگل بیابید:

کلمه کلیدی + لینک های شما
کلمات کلیدی + منابع شما
کلمات کلیدی inurl: پیوندها
به عنوان مثال، اگر وب سایت فرزندپروری داشته باشم، پیوندهای والدین + را جستجو می کنم.

برای یافتن آسان لینک های شکسته در آن صفحات، افزونه گوگل کروم به نام Check my Links را دانلود و نصب کنید. با استفاده از این افزونه، من به سرعت تمام 404 پیوند را از این صفحه کشف کردم:

 

 

اکنون، به آن مدیر وب‌سایت بازگردیم: هنگام تماس، دوستانه رفتار کنید و خود را معرفی کنید. به این فرد بگویید که در حال پیوند دادن به منابعی است که دیگر در دسترس نیستند. همیشه مکان دقیق لینک های شکسته را ارائه دهید تا به راحتی آنها را پیدا کنید.

چند گزینه جایگزین برای جایگزینی آن پیوندها، از جمله وب سایت خودتان، ارائه دهید. سعی کنید مفید باشید، نه حریص برای دریافت بک لینک. اغلب، این روش کار می کند، اما مواردی وجود دارد که مدیر وب سایت از پیوند دادن به شما خودداری می کند.

همچنین بخوانید :  چگونه پروفایل بک لینک سایت خود را در سال 2022 حسابرسی کنیم؟

 

2. دریافت بک لینک از طریق اینفوگرافیک

اینفوگرافیک یکی از محبوب ترین روش ها برای آوردن ترافیک به وب سایت شما و به دست آوردن بک لینک های ارزشمند است. آنها همچنین عالی هستند زیرا به راحتی قابل درک و اشتراک گذاری هستند.

همه عاشق داده های بصری هستند، درست است؟ به همین دلیل است که تقاضا برای اینفوگرافیک به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. در نظر بگیرید که نشریات آنلاین تأثیرگذار مانند Mashable اینفوگرافیک های متعددی را از سراسر اینترنت منتشر می کنند.

 

اکنون، اینفوگرافیک های خود را با دقت انتخاب کنید: هر کدام باید یک داستان منحصر به فرد و جالب برای مخاطبان شما داشته باشد. برای انتخاب خود، موضوعات پرطرفدار را دنبال کنید و ببینید مردم به دنبال چه چیزی هستند، سپس اینفوگرافیک خود را با استفاده از داده های آماری ایجاد کنید.

برای شروع، تحقیق کنید و داده ها را برای محتوا جمع آوری کنید. سپس شخصی را پیدا کنید که محتوای شما را بصری کند.

این تصور غلط وجود دارد که ایجاد یک اینفوگرافی گران است. همیشه اینطور نیست قیمت متوسط ​​بین 150 تا 300 دلار را در نظر بگیرید. با فرض اینکه ممکن است در هر اینفوگرافیک 10 بک لینک کسب کنید، برای هر لینک 15 دلار پرداخت خواهید کرد. برای پنج بک لینک، قیمت هر لینک 30 دلار خواهد بود.

این برای بک لینک هایی که از طریق مدیریت وب مستر به دست می آیند بسیار ارزان است. و اگر اینفوگرافیک شما ویروسی شود. شما حتی بیشتر برنده می شوید

سعی کنید از Dribble برای پیدا کردن طراحان با نمونه کارها استفاده کنید. با ارتقای حساب خود به وضعیت PRO، فقط با 20 دلار در سال، مستقیماً با آنها تماس بگیرید.

سپس به سادگی از فیلتر جستجو استفاده کنید و “اینفوگرافیک” را تایپ کنید. پس از پیدا کردن فردی که دوست دارید، روی “من را استخدام کنید” کلیک کنید و پیامی را ارسال کنید که نیازهای خود را با جزئیات مشخص کرده و قیمت را درخواست کنید.

Fiverr مکان دیگری برای یافتن طراحان بزرگی است که مایل به ایجاد اینفوگرافیک ارزان هستند.

در مرحله بعد، پس از آماده شدن اینفوگرافیک، باید اشتراک گذاری آن را برای دیگران آسان کنید. برای انجام این کار، کد تعبیه شده خود را با استفاده از Siege Media generator ایجاد کنید.

 

هنگامی که همه چیز سر جای خود قرار گرفت و اینفوگرافیک شما در وب سایت شما درخشید، زمان توزیع آن فرا رسیده است.

فهرست های اینفوگرافیک متعددی وجود دارد که می توانید فهرست های خود را در آنها ارسال کنید. به عنوان مثال، در اینجا لیستی با بیش از 100 مکان برای ارسال اینفوگرافیک شما وجود دارد.

آخرین اما نه کم اهمیت، به افرادی که قبلاً به اینفوگرافیک های مشابه لینک داده اند یا آنها را در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته اند، ایمیل بزنید. در مورد اینفوگرافیک خود بازخورد بخواهید، اما هرگز مستقیماً یک پیوند درخواست نکنید. اگر از اینفوگرافیک شما خوششان بیاید، می دانند چه کار کنند.

همچنین بخوانید :  30 مدل بک لینک جدید و نحوه ساخت آنها - آپدیت خرداد 1401

 

 

3. انتشار پست مهمان

پست مهمان بیشترین تأثیر را دارد

راهی برای دستیابی به مخاطبان جدید با انتشار مقاله در سایر وب سایت های محبوب، محتوای خود را در معرض دید خوانندگان جدید قرار خواهید داد و در معرض دید بیشتری قرار خواهید گرفت. گاهی اوقات، این فقط در مورد بک لینک نیست، بلکه در مورد افزایش شهرت آنلاین یا فالوورهای رسانه های اجتماعی شما است.

پست مهمان به شما کمک می کند تا روابط خود را تقویت کنید و مخاطبان خود را گسترش دهید. اگر در مورد ارسال مهمان شک دارید، در نظر بگیرید که حتی Google هم مشارکت کنندگان مهمان را در وبلاگ Google Analytics خود می پذیرد.

راه های زیادی برای یافتن وب سایت هایی وجود دارد که مقالات مهمان را می پذیرند. در اینجا سه ​​مورد وجود دارد:

برای یافتن وبلاگ هایی که پست مهمان را می پذیرند از عبارت های جستجوی Google استفاده کنید:

your keyword + inurl:write-for-us
your keyword + guest-posts
your keyword + inurl:guest-post-guidelines
your keyword + become a contributor
your keyword + bloggers wanted
your keyword + submit an article
your keyword + want to write for
your keyword + contribute
your keyword + become an author
your keyword + guest post by
your keyword + now accepting guest posts

اینفلوئنسرهایی را پیدا کنید که به طور منظم پست های مهمان را منتشر می کنند و سعی کنید در همان وب سایت هایی که در گذشته داشته اند مشارکت کنید.

نمونه ای از نمایه توسط نویسنده مستقل کریستی هاینز را در نظر بگیرید. از نمایه Google Plus او، روی «درباره» کلیک کنید، سپس به بخش مشارکت‌کننده بروید، جایی که می‌توانید فهرستی از تمام وب‌سایت‌هایی را که او مقاله‌هایی را در آنها مشارکت داده است، ببینید.

 

 

این فرآیند را با تأثیرگذاران دیگر تکرار کنید، و فرصت های بی پایانی برای انتشار محتوا در وب سایت های شخص ثالث خواهید یافت.

از رسانه های اجتماعی برای کشف گزینه های دیگر استفاده کنید.

در توییتر، «پست مهمان»، «مقاله مهمان» یا «نویسنده مهمان» را جستجو کنید. برای خودکار کردن فرآیند، از Topsy برای تنظیم هشدار برای کلمات کلیدی که می خواهید ردیابی کنید، استفاده کنید.

هنگام انتشار یک مقاله مهمان، همیشه مطمئن شوید که به پروفایل های رسانه های اجتماعی خود پیوند داده اید. اگر شخصی از پست شما لذت می برد، می تواند به راحتی شما را برای مقالات مشابه بعدی دنبال کند.

 

4. از رقبای خود جاسوسی کنید.

اگر در مورد دریافت ترافیک ارگانیک بیشتر جدی هستید، به روز ماندن با استراتژی های بازاریابی آنلاین رقبای اصلی خود الزامی است. شما باید از رقبای خود در رسانه های اجتماعی جاسوسی کنید و به دنبال تکنیک های لینک سازی یا کسب درآمد و همچنین روش های بازاریابی محتوا باشید. در اینجا چند نکته وجود دارد:

همچنین بخوانید :  بک لینک چیست؟ و چگونه در سال 2022 بک لینک بسازیم

زمانی که رقبا در حال انتشار محتوای جدید در وب سایت خود هستند، خود را برای هشدارها آماده کنید.

در خبرنامه های ایمیل آنها مشترک شوید یا آنها را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید. یکی دیگر از راه های هوشمندانه برای رسیدن به محتوای جدید آنها، ایجاد هشدار گوگل برای کلمه کلیدی “site:yourcompetitor.com” است. برای مثال، اگر رقیب من TechCrunch است، می توانم با استفاده از کلمه کلیدی: site:techcrunch یک هشدار گوگل تنظیم کنم. com

 

بدانید رقبای شما چه زمانی و چه بک لینک هایی می سازند یا کسب می کنند.

این به شما کمک می کند تا بهترین بک لینک های آنها را تکرار کنید و بهتر بفهمید که از چه روش هایی برای تبلیغ وب سایت خود استفاده می کنند.

اگر از طریق وبلاگ نویسی مهمان لینک دریافت می کنند، سعی کنید در همان وب سایت ها نویسنده مهمان شوید. اگر بیشتر پیوندهای آنها از بررسی های وبلاگ آمده است، با آن وبلاگ نویسان تماس بگیرید و برای آزمایش ابزار خود به آنها پیشنهاد دهید. در نهایت، آنها ممکن است یک بررسی در مورد آن بنویسند.

ابزار مورد علاقه من برای جاسوسی از بک لینک های رقبای من مانیتور بک لینک نام دارد. این به شما امکان می دهد چهار رقیب مهم خود را اضافه کنید. از آن زمان به بعد، یک گزارش هفتگی حاوی تمام پیوندهای جدیدی که آنها به دست آورده اند دریافت می کنید.

در داخل ابزار، بینش بیشتری در مورد این پیوندها به دست می آورید و می توانید آنها را بر اساس ارزش و سایر معیارهای سئو مرتب کنید. یکی از ویژگی‌های مفید این است که تمام پیوندهایی که وب‌سایت من قبلاً دارد، مانند تصویر زیر با رنگ سبز مشخص شده‌اند.

 

 

با استفاده از این تکنیک، به راحتی می توانم فرصت های جدید لینک سازی را تعیین کنم. با مانیتور بک لینک‌ها، می‌توانم تمام بک لینک‌هایی را که وب‌سایتم کسب می‌کند، پیگیری کنم.

هر بار که کمپین های لینک بیلدینگ من موفق می شوند، می توانم تمام بک لینک های جدیدی را که دریافت می کنم در داشبورد خود ببینم.

 

5. لینک های داخلی بسازید.

لینک های داخلی یک عامل کلیدی برای اجرای یک وبلاگ موفق هستند. آن‌ها در حال انتقال لینک هستند، و شما می‌توانید از انکر تکست‌های خود استفاده کنید. با یک ساختار پیوند داخلی خوب، می توانید به کاربران کمک کنید تا به راحتی در وب سایت شما حرکت کنند و تجربه کلی کاربر را افزایش دهید.

ابزارهایی وجود دارند که می توانند به طور خودکار لینک های داخلی را در وبلاگ شما ایجاد کنند، به خصوص اگر وردپرس دارید، اما باید این کار را به صورت دستی انجام دهید. Matt Cutts مایکروسافت توصیه کرده است که وب مسترها تعداد پیوندهای داخلی خود را در هر صفحه کمتر از 100 نگه دارند، هم برای قابلیت استفاده و هم برای سئو داخلی .

2 فکری در “5 روش هوشمند برای ایجاد بک لینک به وب سایت شما

  1. بازتاب: 3 روش برای اندازه گیری کیفیت لینک - سئو بازدید

  2. بازتاب: 3 روش تولید محتوای تعاملی برای جذب لینک های ارزشمند در 2022 - سئو بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *